GASTRO SERWIS - Komis gastronomiczny


Regulamin

Gastro Serwis

Karzcino30A

76-200 Słupsk

NIP: 839-175-37-58

REGON: 220942915

Gastro Serwis

Karzcino30A,

76-200 Słupsk

Konto bankowe Bank Pekao SA 07 1240 5790 1111 0010 4624 7213

SWIFT / BIC PKOPPLPWNRB 12405790

 

Gastro - Serwis to firma z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej i nie tylko. Projektujemy, produkujemy i wyposażamy kompleksowo obiekty gastronomiczne, medyczne, powierzchnie sklepowe i produkcyjne wielu branż, nie tylko związanych z przemysłem spożywczym.

Nasze doświadczenie zaowocowało opracowaniem technologii i standardów, które są gwarancją realizacji oczekiwań najbardziej wymagającego klienta. Posiadamy wysoko wyspecjalizowaną kadrę pracowniczą oraz najwyższej jakości sprzęt CNC. Podejmujemy się realizacji projektów, które inni odrzucają jako "nie do zrealizowania". Dla nas każda koncepcja klienta to wyzwanie.

Nasi specjaliści doradzą jak zoptymalizować wykorzystanie urządzeń oraz pomogą w wyborze, tak aby parametry najlepiej spełniały Państwa wymagania.

WARUNKI OGÓLNE

Z warunkami określonymi na stronie "O mnie" należy zapoznać się przed rozpoczęciem zakupów. Złożenie oferty zakupu z naszego katalogu produktów traktowane jest jako akceptacja poniższych warunków, które stanowią nasz regulamin.

Każdy zakupiony u nas sprzęt przechodzi przegląd techniczny w serwisie. Zapewniamy gwarancję do 24 miesięcy na zakupiony sprzęt, według indywidualnych ustaleń. W przypadku towarów oznaczonych jako „wyprzedaż” obowiązuje tylko gwarancja rozruchowa w momencie zakupu, jeśli odbiór następuje osobiście. W przypadku wysyłki kurierem kupujący zrzeka się gwarancji.

Sprzęty używane mogą nie posiadać pełnej instrukcji obsługi.

Zapewniamy możliwość zakupu na raty lub w leasingu.

Wystawiamy faktury Vat.

PŁATNOŚCI

Warunkiem zakupu jest wcześniejszy kontakt w celu ustalenia, czy dane urządzenie jest nadal dostępne oraz wpłata zadatku w wysokości 30% wartości produktu. W przypadku nieuiszczenia zadatku w terminie 7 dni roboczych, zamówienie uznaje się za anulowane i sprzedający jest wolny od zobowiązania wykonania i dostarczenia przedmiotu. W przypadku płatności przelewem wysyłka nastąpi w momencie zaksięgowania na rachunku bankowym ustalonej kwoty.

Akceptujemy następujące formy płatności:

1. Za pobraniem - Należy wpłacić na konto bankowe zadatek w wysokości 30% wartości produktu. Dalsza płatność za zakupiony towar pobierana jest przez firmę kurierską, w momencie dostarczenia przesyłki.

2. Wpłata na rachunek bankowy – Przedpłata. Dokonując zapłaty przelewem prosimy podać w tytule Nr proformy faktury, faktury lub pełną nazwę produktu.

3. Płatność przy odbiorze osobistym – Płatności można dokonać gotówką lub kartą w naszej firmie.

ZAMÓWIENIA I REALIZACJA

Firma Gastro Serwis nie prowadzi sprzedaży licytacyjnej, a jedynie stwarza Państwu możliwość zawarcia umowy sprzedaży za niezmienną cenę, wskazaną w opisie katalogu produktów. Poprzez wysłanie maila składają Państwo zamówienie na towary, będące przedmiotem katalogu.

Zastrzegamy sobie możliwość anulowania zamówienia oraz odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w przypadku, kiedy realizacja zamówienia lub umowy okaże się niemożliwa w ustalonym terminie. W przypadku, kiedy nie zaakceptujecie Państwo nowego terminu dostarczenia towaru lub wykonanie umowy okaże się niemożliwe, zwrócimy Państwu całość środków wpłaconych w związku z zamówieniem.

Zastrzegamy sobie możliwość zmiany warunków handlowych oraz opisu przedmiotu sprzedaży w każdym czasie, aż do końca transakcji oraz możliwości rezygnacji bez podania przyczyny.

CZAS REALIZACJI I DOSTAWA

 

Warunkiem wysyłki jest sprawdzenie każdego przedmiotu przez nasz Serwis Gwarancyjny oraz zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym, dlatego właśnie przedmioty zakupione w naszej firmie wysyłamy w indywidualnie ustalonych terminach.

 

W przypadku przedmiotów wykonywanych na zamówienie i posiadających szczególne właściwości określone w zamówieniu, termin realizacji umowy, w tym termin dostawy również jest ustalany indywidualnie. W przypadkach, gdy czas realizacji zamówienia ulegnie wydłużeniu w stosunku do pierwotnych ustaleń, zostaniecie Państwo niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

 

Zakupione przedmioty wysyłamy firmą kurierską, według cennika spedytora. Standardowa euro paleta to koszt 150 zł brutto, jednak w celu ustalenia dokładnych kosztów dostawy prosimy o kontakt telefoniczny. Zachęcamy również do odbioru osobistego w siedzibie firmy.

USZKODZENIA W TRANSPORCIE

 

Nasza firma zapewnia należyte zabezpieczenie i opakowanie sprzedanego sprzętu, co pozwala zachować nienaruszalność w trakcie transportu.

 

Odbierając przesyłkę od kuriera, macie Państwo obowiązek sprawdzić stan dostarczanego sprzętu. W przypadku niezgodności w dostawie lub wykrycia uszkodzenia przesyłki, należy spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół szkody stanowi gwarancję wszczęcia procedury reklamacji jakościowej dostawy u dostawcy. Podkreślamy, że podpisanie prze Państwa pokwitowania odbioru przesyłki bez zastrzeżeń lub sporządzenia protokołu, oznacza, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym.

Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia, które nie zostały potwierdzone protokołem sporządzonym przez kuriera i przez niego podpisanym np. w sytuacji kiedy przesyłkę pozostawiono dla adresata pod innym adresem.

INNE

 

Dokładamy wszelkich starań, by opisy przedmiotów aukcji oraz fotografie sprzedawanych przedmiotów odpowiadały ich rzeczywistym cechom, parametrom i wyglądowi. Wygląd i kolorystyka przedmiotów mogą jednak nieznacznie odbiegać od prezentowanych na zdjęciach, co prosimy uwzględniać w momencie kupna.

 

Wszystkie fotografie, rysunki, opisy aukcji jak również rozwiązania graficzne stanowią przedmiot praw autorskich. Jakakolwiek forma korzystania z wyżej wskazanych utworów i zdjęć przez podmioty nieuprawnione jest zabroniona. Korzystanie z wyżej wskazanych utworów bez wyraźnej zgody sprzedającego stanowi naruszenie przepisów o ochronie praw autorskich i skutkuje powstaniem określonych tam roszczeń.